Mijn schoenen verlanglijstje

Ik had echt eens zin om een verlanglijstje te gaan maken. (ik ga het in delen doen)

Deel 1
Noukster’s Schoenen verlanglijstje:

1 In een van mijn vorige artikelen had ik al taupe converse all stars, maar wil ook nog de marine blauw versie hebben.

Waarom?
Omdat deze kleur ook ontzettend goed bij zoveel kleding past wat ik al heb.
Vind het erg leuk staan, kan sportief staan, maar ik zou dan meer voor de casual stijl gaan.
Plus, leuk voor als het wat lekkerder weer is en zulke schoenen blijven eigenlijk altijd wel in de mode (niet dat ik daar zo nou naar kijk).


2 Mijn oog spotte deze leuke high heels van Iron Fist met een engelse vlag. ‘Jacked up platform’

Deze pumps vind ik echt leuk om erbij te hebben, als in een soort van statement high heel.
Ze kunnen erg leuk gecombineerd worden met bv een zwart chic jurkje, maar kunnen ook erg leuk met een donker blauwe jeans + rode cardigan erbij..meer een casual look.
(ik zou dan weer voor iets tuttiger gaan en er een witte blouse erbij dragen)


3 'Solea' van Peter Kaiser.

Deze doen mij toch wel erg denken aan sex and the city high heels....iets Carry zou kopen, maar dan in het fel roze van Jimmy Choo ofzo haha.
Ik zou gewoon voor zwart gaan, kan meer gecombineerd worden en dit zijn toch meer basic chique pumps.
Echt prachtig met de grote blingerd voorop.


4 'Capri Brid' van Tommy Hilfiger

Deze wedges vind ik echt zo leuk, zijn zo country zomerse stijl. lekker kak bij een opgerolde kaki/beige chino ^_^
Weinig over te vertellen...vind ze echt heel leuk.


5 ‘Covered’ See by Chloe

PRACHTIG nude pumps, straalt gewoon de mooiheid van af.


6 ‘Gold star’ van Iron Fist.

Beetje hetzelfde idee als de engelse vlag high heels. Deze zijn ook erg leuk!


7 ‘Bailey Button’Uggs

Graag zou ik toch wel halve willen hebben, ik heb nu de donkerbruine hoge bailey's en DIE ZIJN ZO FIJN!
Lekker warm in de winter...helpt mij echt de winter door haha.
Om dan een beetje meer te combineren zou ik graag halve in hazel kleur willen.


8 ‘Mocastar’ van C.Petula

Marine/sailor ^_^ ik hou daar wel van.


9 ‘Alison’ van StylishClick

Nou bij deze zit een verhaal achter.
Ik was op de h&m site aan het kijken naar de nieuwe collectie
en zag een leuk gebloemd jurkje en ik wist gewoon dat er bij spartoo de perfecte bijpassende high heels te koop waren.
kijk:


Hoe perfect past dit bij elkaar?


10 Tot slot CROCS hahhaa...
‘Crocband flat navy’

ben totaal geen fan van het merk, maar deze vind ik best leuk, zijn niet typische crocs. Zijn sailor crocs ^_^


Moet eerlijk zeggen dat ik nog veeeeeeeeeel meer zag hoor, maar voor nu 10 zijn er wel even genoeg :P

Nu weet ik niet of ik daadwerkelijk alles zou gaan kopen wat er op mijn verlanglijstje staat haha, t’is natuurlijk een hele hoop :P
maaaaar...sommige zou ik toch wel beslist in mijn collectie willen hebben.
Eens kijken hoe ver ik kom haha.

Deze vindt ik wel wat voor mijn moeder:
Vibram Fivefingers
hahahahhahaa...just kidding.

0 Reactions:

Post a Comment