Happy Birthday MOEMIE!

It's my mothers birthday today yaaaaay!! Happy Birthday!!
This blog entry will be in dutch:
(geen zin om engels te schrijven)

Mijn moeder is vandaag jarig en ik ga laten zien wat ze allemaal van mij gehad heeft!

Ik vind het erg leuk om mijn moeder te verwennen, dat is nu onderhand wel een feit geworden.
Aangezien ze jarig is en de afgelopen 2 jaar steeds een tas van mij gekregen heeft
(lees: chanel 2.55, vorig jaar prada) leek mij het wel leuk om weer op tassen jacht te gaan.
Maar welk model...wat voor model?
...wat mist mijn moeder nog?

Eigenlijk niks, het is een overbodige luxe om zoveel tassen te hebben...maar wel ERG leuk.
Als er een merk is waar mijn moeder en ik ook erg weg van zijn is het Michael Kors wel.
Naast zijn prachtige schoenen collectie heeft hij ook erg mooie tassen te koop.

Mijn moeder mist eigenlijk nog een tas van Michael Kors in haar collectie, dus ik besloot te gaan googlen.
Ik zocht Michael Kors tas op via google en kwam tot mijn verbazing meteen uit bij Zalando Ik wist niet eens dat Zalando Michael Kors heeft. (Wat zijn hun gegroeid zeg.)
Na het bekijken van diverse modellen zag ik een model ertussen staan dat wel erg leuk is, een model dat niks weg heeft van de modellen die ze al heeft.
Namelijk een ‘shopping bag’ model.
Deze tas is helemaal van leer en voorzien van een magneet sluiting.
Niet te groot en zeker niet te klein, kan mij namelijk herinneren dat ik vorig jaar al een Michael Kors tas voor haar wilde kopen totdat ik deze in het echt zag...was erg klein.

Ze hebben dit model ook in roze en oranje, maar daar zie ik mijn moeder niet zo snel mee lopen haha. Voor de rest is de tas voorzien van een mooie sleutelhanger met logo.

Ik bestelde de tas vorige week, paar dagen later, de bel ging, bezorger stond voor de deur...mijn moeder deed open, als ze wist wat er in zat ging ze waarschijnlijk net zo te keer als in de Zalando reclames :P

Ik pakte snel het pakje af (haha) en moest natuurlijk eerst zelf even bekijken of het was wat ik in gedachten had...en meer dan dat!
De tas is perfect, zelfs nog mooier als in de webwinkel.
Meteen ingepakt en weggelegd...wat erg moeilijk voor mij is, want ik was er zo enthousiast over aan het zijn en dan wil ik het meteen laten zien aan mijn moeder haha.
Als ik dat had gedaan was de verassing weg :/

Vandaag was het zover, MIJN MOEDER IS JARIG en ik kon haar de Michael Kors tas gaan geven. ZE IS ER ONTZETTEND BLIJ MEE!

Kort maar krachtig, ze is er echt heel erg blij mee, kan ze niks anders over schrijven.

Het leuke aan de tas vind ik zelf is dat het tas gedeelte zwart is en de hengsels licht bruin, kan mooie gecombineerd worden met de kleuren die mijn moeder draagt.


Ik dacht dat het begin januari was dat mijn vader een keverdag ergens had en mijn moeder en ik daar in het centrum gingen shoppen.
Mijn moeder en ik waren bij de Bijenkorf aan het kijken en nemen altijd even een kijkje bij de Arma afdeling.

(Arma is een merk met de meest prachtige lammy coats, lederen jassen en tassen)
Mijn moeder heeft ...even denken...ik denk 9 jaar geleden dat het misschien al weer is een lammy coat van Arma van mij gehad waar ze toen de tijd een oogje op had, maar te duur vond om zomaar voor haar zelf te kopen. En ik denk nu alweer bijna 3/4 jaar terug vond ik het toch ook wel erg verleidelijk om een lekkere warme lammy coat te hebben voor in de winter en besloot ik er ook een te kopen (oh men, zo lekker warm voor als het zo koud is in de winter) Dus van tijd tot tijd als we in de Bijenkorf zijn nemen wij altijd een kijkje daar.

Anywho, we zagen op een plank alle2 tegelijk een mooie zwarte leren tas staan en ik wilde de tas meteen al kopen voor mijn moeder..wilde alleen weten of ze em mooi vond haha...
Het model heeft wat weg van een Michael Kors tas

Om het verhaal wat korter te maken heb ik de tas voor mijn moeder gekocht, maar mijn moeder wilde perse dat ik de tas dan voor haar verjaardag zou bewaren.
NOU OK...:P vind ik niet leuk...wilde het meteen geven..maar heb het toch bewaard...maarja zoals het verhaal van de Michael Kors tas hierboven kon ik het weer niet laten om nog meer voor mijn moeder te kopen.
Dus heeft mijn moeder 2 prachtige leren tassen voor haar verjaardag gekregen haha.


Kon het niet laten...had ook nog wat sieraden gekocht.
Bij Lucardi was ik online aan het kijken...ik kom daar nooit...toevallig een keertje wel en zag dat ze stalen sieraden hadden van Miss Sixty en besloot deze 2 ringen te geven ^_^
Was leuk hoor, want deze 2 waren sterk afgeprijsd, ik heb er zelf ook 1.


Oww...haha ik ben best wel erg als het gaat om cadeautjes geven aan mijn moeder. (voor mijn vader komt natuurlijk nog....big shopping spree)

Ik vind het gewoon (naja wat is gewoon haha) erg leuk om mijn ouders te verwennen met kado’s,
deden ze vroeger toen mijn zus en ik klein waren ook en nu is het natuurlijk niet zo van...
oh nou dan moet ik dat zeker nu ik groter ben terug doen
nee absoluut niet...ik wil het zelf!

(de oude replica Barbie en Ken heeft mijn vader aan mijn moeder gegeven)

1 comment: