Tassen tik?!


Naast mijn damesschoenen tik heb ik ook een tassen tik.
(serieus géerfd van mijn moeder, mijn moeder weer van mijn oma haha)
Samen met mijn moeder hebben wij een hele kast vol met tassen.



Vooral leren tassen vinden wij het mooiste, waarvan het leer er op een of andere manier mooi vanaf straalt.
Voelt goed, is mooi en zal echt niet snel kapot gaan :P

Ikzelf heb het meer met bruine leren tassen en mijn moeder meer met zwarte leren tassen.
Komt mooi uit, want we lenen alles toch altijd van elkaar.



Perfecte tas?
Nu ben ik zo’n type dat als ik een mooie tas zie en de prijs is leuk dan koop ik de tas,
maar wist je dat er bij het kopen van een tas nog veel meer bij komt kijken?
Nu zal ik het volgende niet aanraden als je het over een tas hebt van een paar euro,
meer als je van plan bent om bv een duurdere kwaliteit tas aan te schaffen.
Dan zullen deze tips denk ik wel van pas komen:

Als je op zoek bent naar jou perfecte tas hoef ik niet uit te leggen dat iedereen wel kijkt naar wat ze zelf mooi vinden (kleur, grootte en vorm).
Wat de meeste mensen niet weten wat ook belangrijk kan zijn is het passen van je tas.

Klinkt raar, passen? Ja, passen! Doe de tas om je arm/ om je heen ect...kijk in de spiegel.
Past de tas wel bij jou? Ben jij het type, of is de tas wel het type wat bij jou past?



Bekijk of de tas veilig genoeg is. Zit er een rits in ivm alleen een drukknoop of open?
Je kan maar niet veilig genoeg zijn als het gaat om dieven...ze hebben de slimste manieren om zonder dat jij er erg in hebt je portemonnee uit je tas te halen.

Zo wordt er ook gezegd dat het belangrijk is hoe jouw lichaam is en wat voor soort tas je erbij draagt wat jouw lichaam weer complimenteert.
Jij moet de tas dragen en niet andersom.
Bekijk dus goed naar welk model jou staat en welke niet.



Bestel je online? Dan kan je natuurlijk niet de tas eerst passen, gelukkig heb je bij spartoo gratis verzenden en retourneren.
Betekend dat je geen extra kosten eraan overhoudt mocht je bestelde tas tegenvallen.
Het retourneren gaat ook erg makkelijk, vrijwel de volgende dag kreeg ik mijn geld weer terug. (zie mijn artikel hier)

Alle tassen zijn te koop bij Spartoo.nl


0 Reactions:

Post a Comment