Rockport sleehakjes






*schaam* hihi, ik heb weer schoenen besteld voor mijn moeder.
Vorige week hebben we ze binnen gekregen en ze zijn helemaal naar smaak.

Ik wilde mijn moeder verrassen met iets en kwam zo weer uit bij Spartoo.nl.
Zoeken op pumps, hakjes 3 t/m 5cm en hoppa kwam ik zomaar mooie sleehakken van Rockport tegen:





Toen de schoenen hier aan kwamen toen maakte ik de doos open en gaf de schoenendoos aan mijn moeder, ze maakte ze open en ze zei vrijwel meteen..."oow...MOOIII...even passen :)....oh die zitten meteen al lekker, dit worden denk ik de perfecte shopping schoenen"



Wat nou zo leuk aan deze schoenen zijn is dat het sleehakken zijn.
Bij sleehakken heb je namelijk niet door dat je op hakken loopt en loopt daardoor eigenlijk veel prettiger als hakjes.
(+ ze zijn niet zo hoog voor mijn moeder)

Vindt dat wel erg leuk hoor om zo mijn moeder te kunnen verrassen met allemaal nieuwe schoenen waarvan het hakje niet te hoog is voor haar.



Waar we verbaast over stonden te kijken is dat de binnenzool van adidas is, soort van zool dat beter voor de voeten is...leuk he?
Staat namelijk niet op de site en vind het wel een leuk detail haha.



Even iets anders, ik had meegedaan op Spartoo.nl met de nationale vrouwendag actie/wedstrijd.
Je kon je 'leukste' foto uploaden en kon je een waardebon winnen.
Van de week kreeg ik een leuk mailtje dat ik een bon twv €50,- gewonnen had :-D
Leuk he?
Ben er echt zo blij mee ^_^

Er zijn er echt nog veel meer acties waar je aan kan meedoen.
Zo kan je meedoen op hun Facebook pagina:

Elke vrijdag staat er een prijsvraag op hun Facebook pagina en kan je kans maken op een cadeaubon ter waarde van 50 euro!
Als je fan van Spartoo.nl wordt door op de homepage op "Word fan" te klikken, ontvang je een cadeaubon ter waarde van 7 euro die je kunt gebruiken bij de aankoop van een artikel uit de Nieuwe Collectie.

Ik zou meedoen hoor!!

1 comment: