Converse All star


jahaa...ik heb eens schoenen voor mezelf besteld en ontvangen :-O
Converse all star lage sneakers om precies te zijn.



Ik zag ze pas geleden bij mijn zus en dacht OMG DAT STAAT LEEEEUK...die MOET ik OOK hebben...past bij zoveeeeel kleding bij mij ^_^
Dat was de doorslag om ze maar gewoon eens te bestellen.

Daarvoor had ik wel vaker momenten dat ik ergens een plaatje zag en dat er Converse all star lage sneakers gedragen werden en dacht...’hmpf...wil ze ook’ en bedacht meteen...’joh..die sneaker periode heb je al gehad...NIET DOEN....’ mja maar aan de ene kant...Converse all star...wanneer zijn die nou uit de mode? Zit niet echt een bepaalde stijl aan vast.
T’is altijd erg leuk voor de lente en zomer, leuk combineren met chino’s en bv een t-shirt.
Of wat mijn zus erbij aan had, leuke cardigan en sjaaltje erbij.
Stond zo leuk!! Lekker casual maar ook netjes.



Dus wat deed ik....ik bestelde een paar in licht taupe.
Zat eerlijk gezegd nog erg te twijfelen of ik niet de marine blauwe zou nemen...die zijn toch ook wel erg leuk.



Ik heb best wel wat blauwe chino’s....en dan ook nog eens een keer blauwe sneakers erbij...lijkt mij niet leuk staan...so..taupe it is.
Wilde het liefste een "liever" kleurtje hebben of een zacht kleurtje, want ik heb al weleens die zwarte lange all stars gehad...en vind zwarte all stars nu absoluut niet leuk meer voor mezelf.

Mijn zus heeft trouwens de slim versie Converse All stars


Die zijn ook erg leuk!

Ben er zo ontzettend blij mee ^_^

0 Reactions:

Post a Comment