Cinti 'Gratuta' pumps



Mijn moeder heeft de pas bestelde Cinti pumps ontvangen en ze wilde er graag een review over schrijven, dus bij deze:

Review Cinti schoenen by moeder van Noukster:



Als eerste wat ik dacht toen ik de doos opende ‘jaaaa...gelukkig het hakje is precies de juiste hoogte voor mij’ (aangezien ik nogal lang ben)
Bij het passen zaten de pumps meteen lekker en de kleur past precies bij diverse outfits die ik in mijn kledingkast heb hangen.



Dezelfde avond moest ik toevallig de deur uit en kon ik meteen mijn nieuwe schoenen dragen.
Die avond heb ik zoveel complimentjes over de pumps gekregen, dat deed mij deugd.



Het merk Cinti was mij al enige tijd bekend, maar wist niet dat het merk zulke mooie kwaliteit schoenen maakt.
De buitenkant van de pump is van zeer zachte/mooie kwaliteit suede gemaakt.



Wat mij opviel toen mijn dochter de schoenen op de website liet zien was dat de kleur werd omschreven als ‘grijs’ terwijl dit echter niet het geval is.
De kleur is meer een nude beige kleur, wat je ook duidelijk kan zien op de spartoo.nl webwinkel.
(kwam mij beter uit)



Ik ben dus heel erg blij met mijn nieuwe schoenen en ik weet zeker dat ik ze met veel plezier zal dragen.

Groetjes,
Moeder van Noukster :)

0 Reactions:

Post a Comment