Mijn ervaring met Spartoo.nl



Wat vind ik van Spartoo.nl?

Vandaag een artikel over mijn ervaringen bij spartoo.nl
(damesschoenen, tassen en accessoires online winkel).




Paar weken terug bestelde ik voor het eerst een paar damesschoenen van Clarks.(zie hier)
Ik kreeg de volgende dag meteen een email dat de damesschoenen waren opgestuurd. In het emailtje zat ook een tracking nummer, zodat ik zelfs netjes in de gaten kan houden wanneer ik mijn bestelling ongeveer kon verwachten.

Wat ik op zich altijd al erg netjes vindt.

Na een aantal dagen kreeg ik mijn bestelling goed verpakt en netjes geleverd, maar helaas waren de bestelde damesschoenen mij te klein.

Ik logde mij in op spartoo en kon heel makkelijk via mijn gegevens een retour aanmaken.
Vervolgens kreeg ik een email met daarin een uitleg en een retour etiket die ik moest uitprinten en op het pakje moest plakken.
Op naar een kiala punt bij mij in de buurt pakje afleveren en klaar.

De volgende dag kreeg ik een email dat mijn geld alweer wat terug gegeven was,
waar ik erg verrast over was hoe snel dat ging.
Aangezien er veel winkels zijn die er langer over doen.

Vorige week was ik stiekem weer op Spartoo aan het kijken en bestelde daar mijn hello kitty damesschoenen. (zie hier)
Binnen dezelfde week had ik mijn bestelling al binnen en ze zitten perfect.
Tja, toen kon ik het niet laten om ook wat voor mijn moeder te bestellen (zie hier).

Het leuke bij spartoo is, is dat ze zoveel manieren hebben op de site om voor kortingen te sparen, winacties en zelfs wedstrijden.
Stel je hebt een bestelling geplaatst, daar verdien je punten mee...elke euro besteed zijn 2 punten waard.
Als je 500 punten gespaard hebt dan kan je deze inwisselen voor een cadeaubon.
(scheelt weer bij een volgende bestelling)

En stel nou weer...je wilt graag een review op de site achterlaten (bv van je bestelde item) dan ding je mee om iets leuks te winnen.

Zo zijn er dus nog veel meer leuke acties waardoor het zo leuk is om bij spartoo te bestellen.



Al met al ben ik zeer tevreden met spartoo.nl
- ze bieden enorm veel aan van veel verschillende merken,
- gratis verzend en evt retourkosten,
- makkelijke zoekfunctie, goed over zichtbaar,
- vele leuke acties waar je aan kan meedoen,
- service vind ik erg netjes,
- veel informatie
Voor mij krijgt deze webwinkel een A+ :-D
(dit schrijf ik niet om het een of ander, meen het echt)

Hieronder een kleine selectie van mijn favo items uit de nieuwe collectie.


0 Reactions:

Post a Comment