Lage hakjes


Ja ja ja jaaaa....ik heb wat leuks besteld voor mijn moeder,
namelijk hele mooie chique damesschoenen.
Ze zijn van het merk ‘Cinti’ en beetje nude roze/licht grijs.



Het is altijd een hele klus om damesschoenen te vinden voor mijn moeder, waarbij het hakje niet al te hoog is.
Mijn moeder is namelijk erg lang (voor een vrouw) 1m83, maar wil wel gewoon hakjes aan kunnen hebben, dus is haar max 5cm voor een hak.
(ze loopt zelfs met een meetlintje in haar tas als ze gaat shoppen)
Als ze een leuk paar vindt waarvan de hak niet al te hoog is dan is het meestal in de kleur zwart. Is niet erg, maar je wilt af en toe wel eens iets anders. Of ze zijn simpelweg gewoon te tuttig.

Nu zijn er zoveel damesschoenen die echt bij de stijl van mijn moeder passen, alleen de hak is dan 10cm of zelfs hoger.

Bij Spartoo.nl kan je op een makkelijke manier de gewenste damesschoenen vinden.
Je kiest bv voor damesschoenen en filtert op de gewenste soort, maat en zelfs hakhoogte.



Zo kwam ik uit bij deze damesschoenen voor mijn moeder van ‘Cinti’.



Wat we nu zo leuk vinden aan dit model is als eerste de hakhoogte, want op de site staat dat deze 5cm is (perfect, dat is de max)
Dat niet alleen, de kleur is ook perfect. Mijn moeder is de laatste tijd best wel into de ‘nude, lieve’ kleuren qua kleding gecombineerd met licht bruin/taupe of zwart. Dan zullen deze damesschoenen er denken wij wel mooi bij staan.
Het model is chique, strikje maakt het schattig en door de kleur wordt het model ook wel romantisch.
Perfecte damesschoenen voor mijn moeder dus.

(nu maar hopen dat ze passen haha)

In het zwart zijn ze eigenlijk ook wel erg leuk:



Beetje chanel style met het wit bij het strikje.
(maar zulk soort heeft mijn moeder al)

Om even terug te komen op damesschoenen met een iets lagere hak.
Hieronder een selectie van wat er al te koop is bij Spartoo.nl



Zo zie je maar weer hoe handig de site van spartoo is, want bij sommige webwinkels staat niet eens de informatie over de hakhoogte...terwijl dit voor sommige wel erg belangrijk is.

Neem een kijkje op Spartoo.nl nu nog meer kortingen op damesschoenen, tassen en accessoires.


0 Reactions:

Post a Comment