Hello Kitty gympen


Een tijdje terug bestelde ik Clarks Damesschoenen, en deze had ik ontvangen maar helaas weer moeten terug sturen...ze waren te klein :-(
Erg jammer, ze hadden ook niet meer een grotere maat beschikbaar...ze waren zo mooi!!

Service bij Spartoo is erg netjes, de schoenen werden vrij snel gratis geleverd en het retourneren was ook gratis.
Enigste wat je hoeft te doen is de retour aangeven op de site, je krijgt een retour bon via je email en vervolgens kan je het pakje naar een kiala punt brengen (de site geeft zelfs aan welke kiala punt het dichtste bij jou in de buurt zit)
Volgende dag kreeg ik al een melding dat het pakje bij spartoo al was aangekomen.
Vind ik dus erg netjes geregeld.

Vorige week kreeg ik een mailtje dat er een nieuwe collectie Damesschoenen op de site staat...ik moest natuurlijk even een kijkje nemen...
..en wat zag ik...
Hello Kitty Damesschoenen...niet voor kinderen (hebben ze wel) maar dames maten...nou...zo cute en dat voor maar €13,-
Die moest ik beslist kopen haha...leuk voor de zomer.



Hello kitty dames gympen



CUTE!!!!!!
Ik heb ze al ontvangen, de maat is goed en ze zijn zo schattig.
Zelfs de doos waar ze in zitten is te schattig voor woorden.



Dus ja...ik heb Hello Kitty skoentjes

0 Reactions:

Post a Comment