FOGAN cosmetics GIVEAWAY!!!!!!!!!!!!


OMG I HAVE HUGE NEWS!!!!!!!!




Omg are you kidding me? Nope, it's true...i'm hosting a giveaway from Fogan Cosmetics.
You can win the whole fogan cosmetics collection (all 165 products) (that is one BIG ASS package)


Which mean you can win:
- 30 colors lipgloss
- 20 colors lipsticks
- 12 colors eyeshadow
(each eyeshadow palette has 2 colors, total off 24 diff colors)
- 1 color mascara
- 3 colors eyepencils
- 4 colors foundation
- 6 colors compact powder
- 6 colors blushes
- 12 colors Crack nailpolishes
- 48 colors nail polishes
- 10 different accessories
(such as nailbuffers/make up brushes)



The only thing you have to do to enter this giveaway is 
subscribe to Fogan cosmetics newsletter
*click for link here*

AND 
post a comment below with your name and email address!!
That's all!!
:)

Next week i will randomly pick a winner and contact the winner by email!!
*only people from the Netherlands can enter..sorry*

GOOD LUCK!!!!!!!


25 comments:

  1. Wat leuk!!

    marloesje_81@hotmail.com

    ReplyDelete
  2. aaaaaah dat zou ik wel heeeeeel graag willen!
    fingers crossed.
    liefs,
    denise
    jemappelledenise@live.nl

    ReplyDelete
  3. Wauw, wat een fantastische prijs Anouk! Als fervent nouksterinthecity-volgster kan ik het niet laten om mee te doen, dit zou ik heeeeeel graag willen hebben!

    Rebecca - rebeccavanderweijde@hotmail.com

    ReplyDelete
  4. Wow, what a fantastic giveaway!!! Just wanted to tell you, that I love your style and you are soooo cute!

    My name: Katharina
    My email: kayakomk@gmx.de

    ReplyDelete
  5. Jeetje wat een giga prijs! :o I'm in! ^_^

    remkje@hotmail.com

    ReplyDelete
  6. wauw dat is wel heel veel
    naatjuh_love@live.nl

    ReplyDelete
  7. Wauw! Wat een supercoole prijs! Die zou ik echt wel willen winnen!! Ben nu helemaal blij dat ik op je site ben gekomen door je moeder! (ik ken haar van m'n ouders en opa en oma door dansen)

    Veel liefs en veel xx
    Bridget
    xbridgethoogendijk@hotmail.nl

    ReplyDelete
  8. Wauw! dat is echt súper! wauw wauw wauw.
    awesome dat je zo'n geweldige give-away mag organiseren! ben je vast trots op! (:
    Liefs,
    Miraya
    Miraya1992@live.nl

    ReplyDelete
  9. Ah supertof! Ik zou het echt goed kunnen gebruiken. Echt gaaf! Ik join haha!
    Liefs,
    Roos
    RoosKarinAbighael@hotmail.nl

    ReplyDelete
  10. holy ravioli! Wat een gave giveaway, hier doe ik zeker aan mee. Wat een producten.
    Heb de nieuwsbrief tot me geroepen! ;)
    Leslie ter Hofte
    leslieterhofte@hotmail.com


    http://www.lesismoreblog.com

    ReplyDelete
  11. wow anouuuuuuuuuuuuuuk !
    ik kan eigenlijk niet meedoen, ik woon in belgie :(
    ik vind het zo spijtig !
    oke ik droom dus alleen maar verder maar just in case voor als je de regels verandert en de lieve mensjes uit belgie (ik dus :)) ook laat meedoen, doe ik gewoon ook mee, just for fun (sorry als ik je hiermee irriteer :) )

    ik vind het in ieder geval een awesome giveaway, super voor je dat je dit mag hosten, je verdient dit echt! na al dat werk dat je voor je blog doet ! :)

    nou, veel plezier nog met je giveaway ! Ik hoop dat je ooit nog eens zo'n grote wedstrijd organiseert voor nederland én belgie :D

    groetjessss
    jun'
    juno_berckmoes(at)hotmail.com :)

    ReplyDelete
  12. Aah, wat heb je een leuke blog! En wat een leuke giveaway! Ik doe mee!

    Liefs,
    Rianna - Rianna@kooistranet.nl

    ReplyDelete
  13. Ik heb me net aangemeld voor de nieuwsbrief :)!
    En hier is dus mijn comment.. haha ;-)
    Hele vette winactie!!

    Liefst,
    Mariska
    xx_Mariska@live.nl X

    ReplyDelete
  14. Superrr vet :D

    Xx tara
    T-r-tenshi@live.nl

    ReplyDelete
  15. Wat leuk!

    princessxlotjj@hotmail.com

    (puber e-mail :'] )

    ReplyDelete
  16. Nice!

    Ante Min

    kleintje1992@hotmail.com

    ReplyDelete
  17. Leuk ik doe mee!
    Julia
    julia_stiphout@live.nl

    ReplyDelete
  18. My name is Elise and I am participating in the competition! I have subscribed to the newsletter and here is my email: elisejonsson.93@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Super vet!

    veraomtzigt@hotmail.com

    xxx Vera

    ReplyDelete
  20. awesome!

    maikodances_jp.us.nl@hotmail.com

    ReplyDelete
  21. i'm in! dit is sow LEUK! supercutekawaii@ymail.com

    ReplyDelete
  22. wauw supervet!

    nvo_@live.nl

    x nathalie

    ReplyDelete
  23. Wauhaaauw!

    (shierknakker@gmail.com)

    Liefs,
    Shirah

    ReplyDelete
  24. I'd looove to have it!

    love22_85@live.com

    Greets,

    Viorica

    ReplyDelete
  25. I´d Love it!
    I want it so much!

    Name Anke
    e-mail info.beautybloglover@gmail.com

    greetz,

    ReplyDelete