Clarks


*dutch blog*



Ja ja, het is weer zo ver, 'Noukster' heeft ‘alweer’ iets gekocht..na ja..besteld dan :P
Ik was weer (wat ik niet zou moeten doen haha) aan het kijken in online schoenenwinkels en kwam uit bij het merk Clarks.


Vroeger vond ik het merk Clarks altijd een beetje ‘wat ik noem’ mutsen/tuttige damesschoenen voor oudere mensen. Laat ik daar nu even heel erg naast zitten, want tot mijn verbazing zag ik dat het merk echt hele leuke damesschoenen verkopen.
Het lijkt wel of ze een soort van ‘hipper’ geworden zijn of mijn smaak is zo veranderd in wat ik noem ‘mutsen/tuttig’. Haha, dat kan ook.

Ergens in september vorig jaar schreef ik dat ik zo graag ‘loafers’ zou willen hebben, alleen zag je deze nog niet zo heel veel in de winkel. Nu zie je ze onderhand al iets meer en vandaar dat ik uit kwam bij deze loafers van het merk Clarks.


Wat ik nu zo leuk vind aan deze damesschoenen is, ten eerste het model (loafers) en als tweede de kleur. Sinds de laatste maanden ben ik erg weg van bordeaux, donker rode kleuren en ze zijn eens gelakt. (vind ik altijd wel erg chique)
Aangezien ik al wat items geshopt had in deze kleuren, passen deze damesschoenen daar wel mooi bij dacht ik zo.
Ik moet nog even wachten tot ze hier zijn en of ze passen, wat ik erg hoop...ze zijn echt zo leuk!
Als ze hier zijn en ze passen ga ik denk ik eens wat inspiratie foto’s maken en outfits erbij bedenken.
We shall see!! ^_^

Het merk Clarks verkoopt ook tassen 'and may i add'...echt hele leuke tassen.



Neem snel een kijkje bij het merk Clarks

0 Reactions:

Post a Comment