High heels voor oud & nieuw


*dutch article*

Ik weet niet wat jullie gaan doen met oud & nieuw, maar ik blijf zoals elk jaar lekker thuis met mams en paps, dit doen wij elk jaar en voelt gewoon fijn ^_^
Dit betekend natuurlijk niet dat ik er niet feestelijk uit wil zien, dat wil ik wel...:-D
Bij mij is de grote vraag altijd "what should i wear" wil er wel feestelijk uit zien, maar wil niet kou lijden.

Om nou niet geheel als een ijsklontje het nieuwe jaar in te gaan, leek mij het wel erg leuk om inplaats van standaard koude feestkleding inspiratie te laten zien, feestelijke schoenen inspiratie te laten zien.

High heels in dt geval, die er feestelijk uit zien en vrijwel bij alles te combineren valt.
Of je er nu een lekkere warme trui bij aantrekt of een topje.

Hier zijn mijn favorieten:


Zitten nette heels tussen en ook echt statement heels vind ik.
De skulls wedges bijvoorbeeld, hoe leuk en apart zijn die?

Terwijl ik dit artikel aan het maken ben, zit ik weer te kijken en kom ineens deze schoenen tegen van het merk Magrit

HOE LEUK ZIJN DIE?
Owww...ik zie teveel leuks...

Mocht je wat leuks erbij zien voor je zelf, de damesschoenen zijn van spartoo.nl en begin deze week is de uitverkoop begonnen, neem een kijkje want de kortingen lopen hoog op!



(sorry, maar ben een beetje verslaafd geworden om steeds even op spartoo te gaan kijken, ik kom steeds weer andere leuke dingen tegen)

2 comments:

  1. Die eerste pumps zijn daar een paar van Iron Fist bij toevallig? Ze lijken op de stijl van Iron Fist, I love Iron Fist namelijk <3 :)

    ReplyDelete
  2. ja, die zijn idd van dat merk! Ik kon het eerlijk gezegd nog niet, maar ze hebben echt hele leuke schoenen he?

    ReplyDelete