Shopping Haul Zalando + review

This review is written in dutch!!



Klik op "read more" als je wilt zien en lezen wat ik heb..


Vandaag heb ik mijn bestelling ontvangen van Zalando en ik schreeuwde bijna net zo hard als in de reclame toen ik het pakje kreeg!

Hahaha, nee joh...ik wilde de postbode bang maken :P

Dit is wat ik heb:
Vero Moda truitje €9,-


Lime Crime lippenstift "Cosmopop" €15,95


Green & Spring Body set met geurkaars €15,95 (die erg lekker ruikt)


Hello Kitty Douche gel "fruit melodies" €3,95


Aparte reviews van de spulletjes komt zeer snel!


Over Zalando:


Eerst stond Zalando bekend als de online winkel met heel veel mooie verschillende schoenen voor Dames,Mannen en Kinderen van veel verschillende merken.

Alweer een tijdje verkoop Zalando ook kleding voor Dames, Mannen en Kinderen, tassen/accessoires en beauty producten van veel verschillende merken.
Zoals: Adidas, Bronx, DC , D&G, Esprit,Pieces,Lime Crime en veel veel meerdere merken.
(teveel om ze allemaal op te schrijven :P )

Verder bieden ze:
- een makkelijke en snelle navigatie op de site,
- veilige betaling mogelijkheden,
- gratis en snelle levering,
- gratis retournering en
- erg goede en fijne klantenservice.

Volg Zalando op Facebook en/of Twitter en doe mee met wedstrijden en win fantastische prijzen!!



Neem snel een kijkje op Zalando en je zult merken hoe leuk het daar is!
http://www.zalando.nl/
http://www.zalando.de/
http://www.zalando.fr/

4 comments:

  1. Leuke dingen heb je besteld bij Zalando! :) Nog veel plezier ermee! :)

    ReplyDelete
  2. Hee, jij hebt van mij de stylish blogger award gekregen! :)
    Nu moet je 10 dingen over jezelf vertellen & hem doorgeven aan mensen die volgens jou ook zo'n award verdienen!

    xx, Ellen

    ReplyDelete
  3. @ Liesewiesje: Dankjewel :-D
    @ Stiene: Thanks ^_^
    @ Ellen: oh wat leuk joh, dankjewel! :-D

    ReplyDelete