You want some mac items??

Well, here is you're change to win these items.
(say whaaat)


But what must i do to win these items??

If you want to win these items here are the rules:

- You must be my follower (if you don't have a blogger account i suggest you make one)

- If you have a blog and or website (doesn't matter were) you have to put my link on it!
http://nouksterinthecity.blogspot.com/

- If you done all the above things, place a comment with a catchy text that stands out!
Example: "I really really REAAALLYYYYYY need to win these items"
I dunno you figure out what you want to write! ^_^

Simple right?

This contest will end on 31 oktober, that means ONE WEEK!!
The winner will be picked randomly.

If you have any questions you can comment below and i will answer them ASAP!

Stay tuned and please visit my blog more often, more will come.
XoXo Noukster

15 comments:

  1. Hi, i really want to win this items. I was looking for them for a while i have looked in Amsterdam, arnhem, Apeldoorn and a view more city´s but i couldn´t find it ;( I was looking at marktplaats but there are they over 80 euros;(
    I´m the happiest girl in the world if i win those beautiful mac items!

    I don't have a blog, but i have a tumblr account.http://ilovemcdreamy.tumblr.com/
    and I follow you, my name is ~do. X

    ReplyDelete
  2. Ik ben niet soo goed in engeld us doe k het maar ff in nederlands. Waaaroom ik heeeel graag iets wil van Mac specifiek dese lijn omdat iker heel veel over gehoord heb. En het ligt ver boven mijn budgett. Maar het lijkt me super om iets te hebben, en ik ben fan van Disney. Ik heb geen blog, maar heb het wel gezegd op Twitter. Dit is de link,
    http://twitter.com/Roumaysaaa

    ReplyDelete
  3. Hooii!
    Ik ga het niet in het Engels schrijven want dan moet ik te veel nadenken :)
    Ik wil deze make-up items heeelheelheel graag winnen! Ik mag geen make up van mijn ouders (nee, ik ga nu niet zielig doen), ik ben nog te 'jong'(PUH). Maar als ik win vinden ze het vast niet erg, dan heb ik het al dus dan kunnen ze het moeilijk weggooien, toch?? En vooral de 'smokey' make up vind ik leuk, daar voldoet deze lijn dus aan.
    Ik heb een gadget toegevoegd, helemaal onderaan mijn blog. http://andallthatstuff.blogspot.com

    XX Kus-

    ReplyDelete
  4. Als ik moet zeggen hóe graag ik deze MAC items wil, word dat heel moeilijk... :')
    I mean... TÉ GRAAG!
    Ik heb een artikel op mijn blog geplaatst met jou site erin!
    (www.vivaglamvera.tk)
    Ik heb nog geen MAC items, vind je namenlijk best prijzig en heb niet zoveel geld, haha. <3
    Ik ben wel van plan om er wat aan te schaffen,
    vooral de Venomous Villains collectie is zó mooi!
    Vooral de verpakkingen zijn zó leuk! :')
    Vooral de baked oogschaduw en beautypowder is mooi!
    Ik volg je ook, mijn naam is: omdatikveraheet
    Ik hoop echt zo dat ik win!
    Je hebt ook een hele leuke site, met Engels bereik je meer, haha.
    xLiefs, Vera.

    ReplyDelete
  5. Woah! Wat een ongelofelijk leuke contest! Nouja, blogspot wil niet meewerken dus ik follow je binnenkort (ik krijg nu een foutmelding: We're sorry...

    We were unable to handle your request. Please try again or return a bit later.)!

    Ik wil deze Venomous Villains producten onwijs graag hebben, omdat ik zelf de beautypowder, nagellak en mineralized oogschaduw aan het zoeken ben (Ik ben al in Aken, Maastricht, Eindhoven en Utrecht bij de counters geweest, de rest is echt onbereikbaar voor mij en uitverkocht) en mijn nichtje wilt heel graag de lipstick hebben (en daarbij is ze een enorme fan van Cruella!), maar bij haar in de buurt is geen MAC te vinden en ze kan niet ver reizen.

    ReplyDelete
  6. Wauw wat een geweldige winactie! Ik wil je volgen maar GFC werkt niet :( Ik ga je in ieder geval volgen via bloglovin, ik ben al eens eerder op je site geweest maar had je toen nog niet toegevoegd! Zodra GFC het weer doet volg ik je ook met de naam willywonkawillwin, maar ik kijk sowieso vaker op bloglovin :)

    Ik wil de producten super graag hebben omdat ik zowel Mac als Disney super geweldig vind (en stiekem de slechteriken ook meer dan de prinsesjes) en ik helaas niks heb kunnen kopen toen het in de winkels lag. Ik vind alle dingen die je weggeeft echt wauw, dus ik hoop dat ik win! En omdat ik eerder nog geen reactie achter heb gelaten zeg ik het hier: je hebt echt een in positieve zin bijzondere smaak wat betreft kleding en stijl en dat vind ik echt goed van je, dat je je niet aan standaard kleding houdt maar verder gaat!

    Ik heb je actie gepromoot op http://willywonkawillwin.blogspot.com/!

    ReplyDelete
  7. OoOoOoOoOoHhH....IK WIL ZO GRAAG WINNEN!!!!

    ReplyDelete
  8. Hey!
    Ik zou heel graag de mac items winnen. Vooral de lipstick en het poeder/make-up vind ik super. Ik heb niet echt de teint van sneeuwwitje, maar misschien wel die van de slechte koningin - dus is het alleen maar juist om mij de mac items te geven ;)
    Verder verfolg ik je blog al een tijdje en hij staat op mijn blog ook al lang genoemd bij blogs die leeswaardig zijn.
    Het zou voor jou ook heel praktisch zijn, want hoewel ik eigenlijk duits ben woon ik in Nederland (Enschede) en je zou de dingen niet naar een ander land moeten sturen :)

    Geef de items naar jou biggest fan - me!

    Hier vindt je jou blog gepromoot:
    http://lilalilamode.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Oh my gosh, I really want to win this!
    So PLEAAAAAAAAASE take me as the winner :-)

    ♥♥♥

    This is my blog:
    http://tanimaus.blogspot.com/

    And a little bit dutch, I just learnt for you:
    lieve groeten!

    ReplyDelete
  10. Very pretty blog, your makeup looks are perfect! I follow you via GFC and bloglovin (name is NatalieDouka and email is nataliedouka at hotmail dot com)and I really want to win these goodies! But even if I don't win them I'll continue to follow your blog because I love it!

    ReplyDelete
  11. I just discovered Noukster’s Blog
    And saw what she had here in stock.
    The venomous MAC collection
    Which I watched with great affection.
    Noukster, I would love to have this
    I follow you right now, it is.
    I put your name now on my site
    And I’ll wait for just two big nights
    To see if I might just have won
    This venomous MAC collection.

    Ik hoop dat het zo duidelijk is. Het komt zo in een artikel te staan of in een link in aan de zijkant. :)

    ReplyDelete
  12. hee,
    dit is de eerste keer dat ik je blog bezoek, maar zeker niet de laatste keer! Ik heb je meteen toegevoegd bij blogger (eef3421). Ik hoop dat ik ook een kansje maak om te winnen.

    ReplyDelete
  13. Ik volg je al met google connect. Ik heb ook een link in de sidebar van me blog gezet!

    En Ohh I want to win so freaking badddd! Ik heb nog geen mac producten (te duur voor mijn kleine budget :() en zou dus dolgraag willen winnen! En om nog even te laten zien hoe graag ik wil winnen heb ik een plaatje gemaakt 8).
    http://img221.imageshack.us/img221/4167/contest2i.jpg

    ReplyDelete
  14. To anser your'e question (blog title) Hell yeah i want some mac items.
    please please please please let me win??

    ReplyDelete
  15. ugh...blogger is being a pain in the ass...i can't post a new blog entry it will saves as an planed message i dunno..

    ReplyDelete