Trailer Noukster in the City



XoXoNoukster

5 comments:

  1. wauw, mooi gemaakt zeg!echt prachtig, en wt ik me af vroeg ben je model je bent zo dun en lang echt super! en als je het niet bent weet ik zeker dat je er een kunt wrdenl! xxrdo.

    ReplyDelete
  2. haha was maar een probeersel'tje, maar bedankt! :-D

    Ik ben geen model, ben ik alweer te oud voor, maar dankjewel voor je compliment <3

    ReplyDelete
  3. Wauw je intro-filmpje is echt mooi in elkaar gezet! Zelf gedaan?

    ReplyDelete
  4. Wauw, voor een probeerseltje vind ik het te gek!

    Waarmee heb je het bewerkt? :)

    ReplyDelete
  5. Haha thanks :-D
    het is eigenlijk maar heeel simpel gedaan hoor, met imovie mac programma.
    Vorige week was de nieuwe versie van ilife (daar zit imovie bij) en dat moest ik natuurlijk even uitproberen en binnen een paar klikken heb je een trailer gemaakt.
    Dus alle credit gaat eigenlijk gewoon naar ilife11! :P

    ReplyDelete